Β΄ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ



ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΦΥΛΑΞΕΩΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2013 – 2014

ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Β΄ Ενιαίου Λυκείου (μάθημα κατεύθυνσης) 

 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ: ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑ ΑΝΔΡΕΑΣ.  

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:

Το πρόγραµµα της Ολυμπιακής Παιδείας έχει ως σκοπό να συμβάλει στην αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των διανοητικών και ψυχοσωματικών δυνάμεων των μαθητών, ώστε ανεξάρτητα από φίλο και καταγωγή να έχουν την δυνατότητα να εξελιχτούν σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να ζήσουν δημιουργικά.
Η Φυσική Αγωγή αποσκοπεί με τις κινητικές δραστηριότητες να αναπτύξει ισόρροπα και αρμονικά τις σωματικές, ψυχικές και πνευματικές δυνάμεις των μαθητών και να τους καταστήσει ικανούς να ενταχτούν αρμονικά και ωφέλιμα στο κοινωνικό σύνολο.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

Μέσα από την παρακολούθηση των παραδόσεων και τη συμμετοχή στις δραστηριότητες του μαθήματος, αναμένουμε οι μαθητές να:
·         Αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους για άσκηση.
·          Να αυτοματοποιήσουν κινητικές  δραστηριότητες ώστε οι θετικές επιπτώσεις της άσκησης να συντελέσουν στην προαγωγή και διατήρηση της καλής υγείας.
·         Μέσα από τις ομαδικές αθλητικές δραστηριότητες να αναπτυχθούν η θέληση, η επίμονη, ο σεβασμός, η συνεργασία και γενικά οι αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός.
·         Προαγωγή των φυσικών ικανοτήτων (αντοχή, δύναμη, ταχύτητα, ευκαμψία). Πρόληψη και διόρθωση μορφολογικών παραμορφώσεων και λειτουργικών ανεπαρκειών, διατήρηση της υγείας και ευεξίας.
·         Να εμπλουτίσουν τις θεωρητικές γνώσεις τους σε θέματα από την αθλητική επιστήμη (κανονισμοί και τεχνική αθλημάτων, Ολυμπιακή Ιδεολογία, Λαογραφία, κ.λ.π)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Λαμβάνονται υπόψη η πρόοδος του μαθητή, θεωρητικές γνώσεις (διαγωνίσματα, εξετάσεις προφορικές και γραπτές), η συμμετοχή στο μάθημα και στη λειτουργία του μαθήματος, οι παρουσίες και απουσίες του μαθητή καθώς και η στάση του μαθητή (προσφορά, δημιουργία και συμπεριφορά) στο μάθημα.

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ  Β΄ ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


ΘΕΩΡΙΑ:

ΒΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
  1.  ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΑΣ
       

New Volleyball Rules 2009 (runs better)

     2. ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΑΣ

       

Basketball Hand Signals

  1. ΣΤΙΒΟΥ
  2. ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
  1. ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΑΣ

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΠΑΙΔΕΙΑ

  1.          ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ
  2.          ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ
  3.          ΠΑΡΑΚΜΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
  4.          ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑΣ 1896
  5.          ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ-ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
  6.          ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ
  7.          ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου